Friday, April 4, 2008

Majlis Konvokesyen KPLI Sesi 2007

Akhirnya setelah penat menunggu, pengumuman tak rasmi telah diwarwarkan melalui SMS. Majlis konvo kita akan berlangsung pada 6 Mei 2008 bertempat di PWTC bergabung dengan 3 IPG lain. Bagaimana dengan rancangan kita nak pakai baju kuning konvo nanti? Harap bagi feedback segera....

6 comments:

yani said...

salam.. baju kunin ka? awat kami tak tau ni? bila rancangnya? kunin lagu mana? diraja? sami? air sg pahang?... hehehe.. yani dgr n dh tgk ada member kita dh pun beli baju konvo tp warna hitam... berkabung... hehhehe.. camne tuh?

yani said...

kak has...
nak mintak tolong.. akak letakkan kat sini kite nye bbm kh pn nik dulu kak. komp i wat hal lah.sume2 yg akak ada ye. tq.

laila kamilia said...

yani...akak pun dengar gak kisah tu...macam dongeng tapi macam kisah benar jugak...
rasa macam baju kuning tu tak jadilah... ada orang beli avanza... nanti aku upload gambonya bila aku dapat curik yer...

pasal bbm...kalau ada yer... orang lainpun apa salahnya bagi kalau ada...

yani said...

avanza????? wa.. siapa tu? leh tumpang konvo nih huhu...
tak sabo nya nak berkonvo!!! kite jupe nanti :)

yani said...

ni ada berita terkini hiburan sensasi.. tak tau la korang dh tau tak tp yani pn baru dpt tau td ptg. katanya konvo kite akan ditunda dr seblh pagi ke sblh petang.

kak has camne akaknya ada gambo? yani try dh letak gambo tp tak appear pun :/

laila kamilia said...

korang emmang...fail bab2 blog ni...meh sini aku ajo...