Friday, July 10, 2009

Senyap je?

London, Disember 08

Ala...si Fuza ni dah kata kita senyap pulak.... Sebab apa senyap? Sekarang ni tengah alergik dan dalam usaha menyiapkan novel baru (yang keempat insyaAllah). Antara watak yang ada dalam novel tu nanti Zul Izzi, Marfuza, Shara, Zuhri dan lain-lain yang saya tak sempat nak senaraikan di sini. Jadi rasanya biarlah saya menyepikan diri buat seketika hinggala alergik habis dan novel siap.... Lagi satu sebenarnya sebab sibuk berjalan...Alah...menikmati cuti tanpa gaji...korang kerja ye jangan tak kerja...hahaah. Jumpa lagi!

2 comments:

marfuza said...

cpt2 balik!! rindu kat akak!!

laila kamilia said...

hahah mehla bagi tiket kapal terbang free, memang nak balik laaaaaaaaaa jugak