Saturday, November 1, 2008

SELAMAT PENGANTIN BARU ~ NOR RAFIZA & SUHAIMI

HUHU.. siapakah awek yg berposing manja ni?

anda tak kenal?

pikir sekali lagi...

hehe..

fiza la nie..

atau nama sebenarnya NOR RAFIZA BT ABD.RAHIM

ehhh.. silapp.. PUAN Nor Rafiza bt Abd Rahim..

budak ketot ni dah kawen la beb..

heheheee...

1 NOVEMBER 2008


macam biasa, kami terjah la kenduri fiza ni...

WALAUPUN TAK DIJEMPUT !!!

TAK DER KAD JEMPUTAN, MAHUPUN JEMPUT2 MULUT..

huhu.. kejam sungguh kawan2 zaman sekarang..

jgn kata aku sorg yg tak dpt kad, kerol & izi pon tak dpt..

huh !!!

tapi, kami buat tak malu.. gi jugak kenduri fiza yg bertempat di Dewan Orang Ramai, Kg.Jenjarum, Banting Selangor..

DENGAN MENAIKI KERETA PENGANTIN PINK KITA..

HEHE... kerol pandai bawak keta rupanya.. hahahaa..

perarakan masuk kedua mempelai..

sori, gambar tak lawa.. pening sket tadi..

naik keta orang baru blajar drive.. hehe..

susah btoi nak amik gmbr fiza atas pelamin.. ada org tgh bersilat..

ye ke bersilat? risau aku tertonggek2 org ni..

koyak sluar tu kang baru tau..

huhu


ni gambar tgh makan beradab..


ni baru la dikatakan makan BERADAB..

kerol, learn this!! BERADAB !!!

acara suap menyuap..
acara potong kek 2 tingkat..


ni live band kg.jenjarom.. huh.. akak ni nyanyi feeling abeh..

paling tak tahan lagi dia nyanyi lagi "hari ini dan semalam" dalam versi JAWA..

hehe.. bak kata kerol.. hanya DALILAH je yg paham.. hehe..
ni la kontijen wakil IPIK - PK1.9 ke rumah fiza..



two down..
one more left..
huhu... kesian...


1 comment:

laila kamilia said...

wei! alamat gambo blur...takde yg dekat sikit ke yg boleh aku bw masuk blog aku...wei! pi kenduri orang tak ajak berdosa tau....haram!